niedziela, 24 lutego 2013

Moja nowośc - legginsy ! :)

Dzisiaj złotka kochane prezentuje wam legginsy :) ze tego SKLEPU :).
Jestem bardzo mile zaskoczona wam powiem , bałam się wiadomo czy rozmiar będzie dobry (wybrałam medium) , czy będą wygodne , czy na mnie będą fajnie leżeć ale teraz gdy mam je na sobie mogę je po prostu polecić :). W dodatku są w promocji :) , niestety ja w swoim mieście tańszych bym takich nie znalazła więc wiecie.. na to też patrze.
Jeśli macie już swoje listy MUST HAVE to serdecznie zapraszam własnie TUTAJ :) , asortyment tego sklepu jest przeogromny! :)

Okej przechodzę do zdjęć :)
Mój dziesiejszy outfit :)








 haha zbolała mina... nie wiem co robiłam:D


17 komentarzy:

  1. Super spodnie. Bardzo fajny kolor. Buty również są cudowne. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodnie są przeurocze! Piękny kolor, fason i krój. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny blog;)
    świetna stylizacja, te spodnie są genialne.;)

    obserwuje i zapraszam do mnie.;)

    OdpowiedzUsuń
  4. spodnie super! Zapraszam do siebie juz tylko kilka dni GIVEAWAY!:))

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne te spodnie, i mają fajny kolor! pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne spodnie :D mogę wiedzieć ile za nie dałaś? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję za odwiedzenie mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne te leginsy, choć mnie bardziej podobają się buty:)

    OdpowiedzUsuń
  9. kolor legginsów jest extra!

    OdpowiedzUsuń
  10. legginy świetne, kolor super no i bardzo bardzo "na topie"
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny outfit :)
    Obserwuję i liczę na rewanż :)
    http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie! :)


    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń